Weekoverzicht 15

Vestje gebreid.

Zichtbare resultaten van deze week en een kort overzicht! 

De koekjes voor het snijden
ingrediënten voor de koekjes (baklust Li)
Gebroken hartjes (tuinactiviteiten Huà)

 

Het lijkt alsof de weken elkaar in een razendsnel tempo opvolgen en daardoor lijkt het soms alsof er niets echt gebeurt. Dit was weer een week die voorbij is gevlogen en wat heb nu eigenlijk allemaal gedaan?

  1. Aan mijn gewicht niets, er is sinds de vorige week niets afgegaan en gelukkig is er ook niets bijgekomen. Zo stabiel ben ik nog nooit geweest.
  2. Aan mijn masteropleiding heb ik ook niets wereldschokkends gedaan, ik heb twee presentaties van collega-studenten bekeken om inspiratie op te doen voor mijn eigen vakverdiepingsonderzoek.
  3. De toestand in ons land en de rest van de wereld blijft me zorgen baren, maar gezin en familie zijn nu eigenlijk even belangrijker.

Mijn moeder is geopereerd aan staar, dat is gelukkig goed gegaan.  JieJie heeft drie belangrijke tentamens gehad voor haar opleiding tot optometriste. GèGè heeft zich aangemeld voor de kunstacademie, MeiMei heeft haar laatste examentraining gehad en Huà heeft de halve marathon gelopen.

Het was, als je zo even terugkijkt, best een productief weekje.

Geef een reactie

