Koekjes :)

Toen ik vanmiddag, heel laat, thuiskwam had onze MeiMei een heerlijke verrassing, ze had zandkoekjes voor ons gebakken. Ik was echt toe aan iets lekkers, aan comfortfood, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen.

Ik had het zo druk gehad met het maken van een lesplan enhet  kopieëren van opdrachten dat ik pas tegen 17.30 uur thuis was, MeiMei grapte al dat ze bijna een Amber-alert in wilde stellen.

Gelukkig maakten een heerlijke Nespresso en een vers koekje veel goed.

Het bracht me wel op het idee om dit weekend zelf ook weer eens iets lekkers te maken, bijvoorbeeld uit dit boek:

500 koekjesDaar moet wel iets in te vinden zijn.

3 gedachtes over “Koekjes :)

  1. Oei, met ‘ik kijk wel in een ander boek’ heb ik geenszins de bedoeling van jouw bakboek ‘af te kraken’, ik ken het niet eens. Ik wilde gewoon een recept zoeken in mijn kook- en bakboekenvoorraad.

    1. Heb jij ook zo’n verzameling?
      Ik moet bekennen dat ik zelfs ‘literaire’ kookboeken heb: Toon Tellegen, Roald Dahl en Francine Oomen.
      Ik ga zelf ‘bakken’ zonder oven, met witte chocola, gepofte rijst en gedroogde cranberries.

Geef een reactie

