Breibijbel

Vanmorgen lag er in mijn postvakje op school een cadeautje voor me. Zomaar, want ik ben niet jarig of zo. Ik had ook totaal geen idee wie mij die lieve verrassing bezorgd had.

Gelukkig kwam eventjes later mijn collega, de juf van Engels, even naar me toe met de woorden of ik haar pakje gevonden had. Wat bleek nu, ze was met haar dochter een weekendje weg geweest, lekker shoppen en daar had ze in een winkeltje met allerlei stofjes, verf en andere knutseldingen plotseling een boek gezien en meteen aan mij gedacht.

De breibijbel En dit heeft ze voor me meegenomen, De Breibijbel, ik vind het zo leuk. Ik voel een mooie sjaal of een paar sokken voor iemand in de nabije toekomst 🙂

Geef een reactie

