weekoverzicht 14

Het was een zonnige week die abrupt eindigde met de gebeurtenissen in Alphen aan de Rijn. Puntsgewijs kan ik het volgende melden:

  1. Het gewicht blijft stabiel, dat is een beetje jammer, maar studiestress was hier debet aan. Ik heb vandaag weer een flinke wandeling gemaakt, dat was niet alleen lekker om het hoofd leeg te krijgen, het was meteen een mooie manier om wat extra beweging te krijgen.
  2. Woensdag tentamen gehad, mijn op één na laatste tentamen, als ik het tenminste gehaald heb. Daarna alleen nog vakverdieping (onderzoek),  het afstudeer-onderzoek en het portfolio voor Coen afmaken. Het is bijna niet te geloven. Het is nu precies tien jaar geleden (1-4-2001) dat ik ben begonnen met de opleiding Tweede Graads docent Nederlands en dan ben ik nu bijna Eerste Graads, de Bachelor wordt Master.
  3. Voor iedereen die de schietpartij in Nederlands heeft gezien op tv weet het, de toestand in de wereld is nog steeds zorgelijk. Zelfmoord is natuurlijk iets vreselijks, maar waarom neem je andere mensen mee de dood in? Dat is geen zelfmoord, maar gewoon moord.

Morgen ga ik even shoppen in Enschede en koffiedrinken met JieJie, een leuk begin van de week 🙂

Geef een reactie

