Lekker warm

Ik ben al jaren bezig met een sokkenwollenrestjesdeken voor onze GèGè en daarom ben ik ook steeds op zoek naar mooie sokkenwolletjes. Omdat het echt een dekentje van restjes moet worden, brei ik, heel trouw, ook eerst sokken en bewaar dan het garen dat overblijft.

Het dekentje vordert maar langzaam, dat is niet erg, het is gewoon zo,n project waar je dan weer heel fanatiek mee bezig bent en dat net zo makkelijk weer een paar weken of maanden aan de kant blijft liggen.

Wel heb ik dit jaar alweer twee paar sokken gebreid.

Eigenlijk heb ik alweer zoveel verschillende restjes dat het dekentje maar weer ter hand genomen moet worden 🙂

Geef een reactie

