Kunstroute

De lente brengt ook ieder jaar weer tal van linkse hobbyisten op de been. Bij ons kun je in het Volkspark lekker wild gaan breien. Ik brei trouwens liever iets voor mezelf dan voor een boom, van mij kun je dus geen wilde breidingen verwachten.

Ik ben wel benieuwd naar de resultaten, als het een beetje kan, ga ik zeker even kijken, misschien wel met een zelfgebreid vestje aan.

In Brummen is de jaarlijkse kunstroute ook weer van start gegaan. Dit weekend was de aftrap, die vast erg gezellig was, want het was heerlijk weer voor een gezellige wandeling en een bezoek aan een atelier. Voor het programma kun je kijken op www.art-brummen.nl en je bent natuurlijk van harte welkom bij www.chrisros.nl

ring, Chris Ros

 

Maar ik was wel in Utrecht bij de opendag van de kunstacademie, GèGè en ik hebben daar rondgekeken en vooral de opleidingen productdesign en mode spraken erg aan. Ik ben benieuwd wat het allemaal wordt.

Ik zit nog te wachten op het nieuwe programma van de schouwburg, dat zal ook wel snel op de deurmat liggen. Fijn, zo’n nieuw seizoen, ik word er helemaal vrolijk van.

Geef een reactie

