Weekoverzicht 12

De weken volgen zich in een ras tempo op, we hebben week 12 alweer gehad. Over het algemeen genomen was dat een heerlijk lenteweekje, waarin hard gewerkt is en waarin ook een bezoek aan Utrecht centraal stond. Met GèGè heb ik daar de opendag van de kunstacademie bezocht, erg inspirerend.

Maar goed, de week in drie stappen:

  1. Nog 5,7 kilo’s en dan heb ik mijn streefgewicht 🙂 het gaat dus goed.
  2. Over een week tentamen Canonvorming, met de voorbereidingen gaat het goed. Ik zie er (nog) niet tegenop en voel me niet opgejaagd als ik er aan denk. Het gaat ook hier wel goed?
  3. De toestand in de wereld heeft ons genoopt onze reis naar Japan te annuleren 😦  Verder blijft het in Jemen en omstreken onrustig, maar dit wordt door de mens veroorzaakt. Hier in Nederland is nog wel een klein lichtpuntje te melden; de koeien mogen de wei weer in, gezellig.

Ik hoop voor volgende week op meer zonlicht en heerlijk weer en natuurlijk voor iedereen Worldpeace.

Geef een reactie

