Meer beelden

Ik krijg echt zin in de workshop beeldhouwen, vooral na het opzoeken van wat ‘oude beelden’ !

Zoals je ziet wordt er echt keihard gewerkt in een prachtige omgeving.  Ik ben nog steeds heel trots op alles dat we in voorgaande jaren gemaakt hebben, want ook Huà en GèGè zijn al eens meegeweest. De foto’s zijn van werkstukken van mij.

Een gedachte over “Meer beelden

  1. Hoi Karin
    Wat een leuke site heb je en wat leuk dat je de beelden van de vorige workshops hier ook op hebt staan. Nu weet ik wat je met je baby bedoeld. Ziet er zeker lief en zacht uit. Ik hoop dat de mijne ook zo lief en aaibaar wordt.
    Groeten Astrid

Geef een reactie

