Beeldhouwen

baby thuis

wat gaat het worden?

Nu onze vakantie in Tokyo niet doorgaat, heb ik mij opgegeven voor een cursus Afrikaans beeldhouwen in Twente. Ik heb die cursus al drie keer eerder gevolgd en ik vind het echt fantastisch om te doen. Ik verheug me ook weer ontzettend op drie dagen keihard werken met keihard materiaal.

De laatste keer dat ik deze cursus gevolgd heb was in het jaar dat Kleinzoon geboren werd. Is het toevallig dat mijn beeld ook een baby werd?

Kijk maar eens op www.deblaker-exclusief.nl  Zij hebben o.a. een prachtige beeldentuin en zij organiseren deze cursus. 

Geef een reactie

