Weekoverzicht 11

Wat een week! Gelukkig is hij voorbij, kunnen wij mooi terugblikken en snel weer doorgaan.

  • Gewicht: Nou, zo’n buikgriep doet wonderen, nog zes kilo en ik ben op mijn streefgewicht 🙂
  • Studie: Volgende maand tentamen Literaire canonvorming, op één na alle boeken al gelezen en morgen begin ik met het doornemen van de aantekeningen en ga ik op internet nog wat nazoeken. Ik ga ervanuit dat het wel goed gaat 🙂
  • De toestand in de wereld (voorheen Wereldvrede): Bombardementen op Libië, mogelijke kernramp in Japan, juwelendiefstal bij antiekbeurs. 😦 😦 😦

Ondanks de toestand in de wereld was het vandaag een heerlijke dag, Huà heeft even in de tuin gewerkt voor hij naar oma ging. Ik ben maar even niet mee geweest, in verband met eventueel besmettingsgevaar. Ik heb wel lekker een uurtje gewandeld en wat gebreid.

Morgen wil ik het laatste boek van mijn lijst, Ivoren wachters van Simon Vestdijk, uit lezen en nog een stuk wandelen om het hoofd rustig te houden.

Geef een reactie

