snipverkouden

We zijn nog maar net een weekje aan het werk en ik ben alweer snipverkouden. De schoolomgeving blijft een prima omgeving voor allerlei rondvliegende bacillen en dergelijke.

Morgen moeten we maar flink Citrosan en andere anti-griepspullen inslaan en dan maar hopen dat keelpijn en loopneus weer verdwijnen als sneeuw voor de zon.

In de tussentijd heb ik behalve die verkoudheid ook een schrale neus met een kapot plekje eraan dat pijn doet als je het aanraakt en dat ook al gebloed heeft. Ik zie er nu dus ongeveer net zo uit als ik me voel: een soort Rudolf the Rednosed Reindeer meets Nanny McPhee.

en daar word je niet echt vrolijk van ;(

Geef een reactie

