Wachten duurt lang

15 februari was de afgesproken inzenddatum voor de Exchange-pakketjes van de Rowanclub op www.ravelry.com.  Dit keer was het een mini-ruil met als thema ‘cowls’, nekwarmertjes, dus. De meeste pakketjes zijn al bij hun nieuwe eigenaren terecht gekomen en het is heel leuk om te zien, hoe iedereen het thema gestalte heeft gegeven, er zitten hele funky exemplaren bij (daar wil ik er zeker één van namaken) en hele lekkere dikke warme gevallen en ik had gekozen voor iets kantigs.

Gill in Spanje heeft hem al ontvangen en ze is er erg blij mee, gelukkig maar. Helaas zit ik nog steeds te wachten op mijn pakketje, dat waarschijnlijk van heel ver weg moet komen 🙂

het 'blocken' van de cowl
mooi kantpatroontje
showmodel
extra polswarmertjes
Als mijn pakketje binnen is,volgen er natuurlijk weer foto’s.
Geef een reactie

