Voordeel

Het voordeel van het wonen in een grensdorp is dat je net zo makkelijk in het buitenland, in mijn geval Duitsland, boodschappen doet als in je eigen land.

Vandaag heb ik er voor gekozen om eens te winkelen in Gronau. Daar hebben ze een leuk wolwinkeltje, Das Wolknäuel, en daar hadden ze het Japanse Noro-garen in de aanbieding. Te mooi om te laten liggen, dus mijn bezoekje aan Duitland pakte wat dat betreft erg voordelig uit.

Omdat ik toch al besloten had om niet naar de handwerkbeurs af te reizen (Gerda gaat wintersporten en het is slecht weer) heb ik meteen ook naalden nummer vier en nog wat sokkengaren gekocht.

Verder ben ik ook nog even naar K&K geweest om o.a. de favoriete frisdrank van MeiMei te kopen; een mix van Fanta en Cola, genaamd MezzoMix. Verder natuurlijk gewoon wat typisch Duitse dingen: een soort roomkaas met Milka chocola en wat wijn.

Verder hebben MeiMei en ik beiden last van wat grieperige verschijnselen, als keel- en hoofdpijn, dus doen we het lekker kalm aan, deze laatste vakantiedagen.

Geef een reactie

