Tommy girl

MeiMei had voor haar verjaardag nog een ‘shopping’-dagje te goed en de keuze was op Den Haag gevallen.

Natuurlijk hadden Nederlandse Spoorwegen van alles en nog wat te doen op ons traject, waardoor de reistijd met toch wel een half uur verlengd werd. Gelukkig hadden we in Utrecht voldoende overstaptijd om bij de Starbucks een latte caramel te halen.

In Den Haag hadden we met GèGè afgesproken om samen te lunchen, het shoppen konden we heel goed alleen. Tommy Hilfiger was de eerste stop en daar was, gelukkig, nog steeds uitverkoop. De verkoopster vond dat MeiMei het perfecte figuurtje had voor de kleding, slank en toch gespierd met een sportieve uitstraling. Op een shirtje uit de nieuwe collectie na, waren alle aankopen voor de helft van de prijs of nog goedkoper.

De rest van de dag verliep eigenlijk net zo voorspoedig, knopjes voor ons nieuwe tv-kastje (gemaakt door JW)bij Laura Ashley, een rokje met een shirtje bij NoaNoa en wat heerlijke badspullen bij de Lush.

Daarna voegde GèGè zich weer bijons e we hebben lekker gegeten bij de Mexicaan met de moeilijke naam.

Huà zou ’s middags naar Breda gaan om oma een bezoekje te brengen en omdat de heenreis zo hinderlijk verlopen was, hebben we contact met hem gezocht en gelukkig kon hij ons in Utrecht op het station oppikken.

Morgen gaan JieJie, schoonzoon, Huà en MeiMei naar het indoorskicentrum in Bottrop en komt Kleinzoon bij mij, weer een leuke dag!

Een gedachte over “Tommy girl

  1. Voel helemaal met jullie mee: heerlijk toch, zo’n shopping day onder vrouwen. Raar maar waar (en dat verklap ik alleen jou), onlangs was ik met mn dochter ook bij TH, in Antwerpen dan. We hadden voor ons tweetjes een streepje kwalitijd opgespaard … En nu zwijg ik bewust. Ik moet ermee ophouden, heb mn kinderen beloofd van hun privacy zo goed mogelijk te respecteren. Maar alleen voor jou, toch dit nog: ik ging onlangs op een winterse morgen in de Bijenkorf voor een latte macchiato, met – op aanraden van mn schoondochter – een brownie. Ik kan bevestigen: die brownies van BK, lekkerrrr. Kleinzoon was minder verlekkerd op zijn muffin. (Daaaag, ik maak me uit de voeten vooraleer … )

Geef een reactie

