Wat heerlijk

Wat kan een patatje toch heerlijk zijn op zo’n vrijdagavond. Vrijdag is één van mijn ‘lange’ dagen. Dan is je tas aan de kant gooien, de schoenen uit en eventueel zelfs al de pyama aan, een prima begin van het weekend.

Daarna gaan Huà en MeiMei nog judoles geven en/of zelf trainen en meestal heb ik dan een rustig avondje om lekker wat te breien. Voor de Exchange ben ik nu bezig met polswarmers. Ik had na de nekwarmer nog voldoende garen over en een compleet setje is altijd leuk. Pas als de ontvangster het pakketje binnen heeft, plaats ik hier een fotootje. Je weet maar nooit wie er mee kijkt. 🙂

En dan nu een glaasje wijn en dan kan wat mij betreft het weekend beginnen.

Geef een reactie

