Weekoverzicht 5

Het is een stormachtig weekje geweest, niet alleen qua weer, maar ook vanwege de snelheid waarmee alles gaat. Er is duidelijk geen kans op verveling of op eens echt rustig aan doen. Gelukkig ben ik gisteren wel even naar de kapper geweest en daar ben ik nog steeds blij om. Ik hoop alleen wel dat het een beetje makkelijk bij te houden is, ik ben niet zo van de krul- en/of stijltang. Gewoon wassen, drogen en klaar moet goed genoeg zijn.

zonder leesbril
met leesbril
En dan nu het weekoverzicht:
  • Gewicht:  geen noemenswaardig verschil. Dat gaat eigenlijk wel goed. Het gaat vast beter als het warmer wordt.
  • Studie: ik ga woensdag wel naar Groningen voor een ingelast college van www.coenpeppelenbos.blogspot.com; het gaat over canonvorming: lijstjes dus 🙂
  • Wereldvrede: Egypte, Tunesië, ik weet bijna niet wat ik er aan toe moet voegen. Zelfs hier in Nederlands gooien ze met betonblokken naar automobilisten en zijn er her en der schietpartijen. Voorlopig zit hier ook geen vooruitgang in. Ik weet mijn lijstjes wel uit te zoeken.
Geef een reactie

