Opgeknapt en uitgewaaid

Morgen komen de foto’s, vandaag het opgewekte relaas. Ik ben lekker naar de kapper geweest en ik ben echt blij met het resultaat. Er is een flink stuk af en er zit weer een lekker blond kleurtje in. Verder heb ik een heerlijke cappucino gedronken bij Smaak en daar heb ik meteen iets lekkers voor MeiMei en mij meegenomen voor bij de thee/koffie en voor Huà en mij voor vanavond voor bij een lekker glaasje wijn/bier.  Smaak is behalve een gezellige plek ook een goede trattoria.

Het waaide trouwens ontzettend, het leek wel herfst, maar de temperatuur gaat zo langzamerhand steeds meer de goede kant op, want echt koud was het niet.

Huà is wel naar oma geweest en kwam thuis met het bericht dat het spreken, gelukkig, steeds beter wordt. Maar door miscommunicatie heeft hij ook een grote tas was meegenomen. We hadden formulieren ingevuld met de wens dat het verzorgingshuis daarvoor zorg zou dragen, maar dat gaat deze maand pas in.

Ik vond het een goed begin van het weekend! 🙂 🙂

Geef een reactie

