skype

ook skypen met kleinzoon?

Mijn computergebruik heeft zich vandaag verder ontwikkeld tot het  ‘Skypen’ . Op verzoek van zus en nichtje, die tegenwoordig aardig over de wereldbol reizen, heb ik dit programma ook op de pc gezet. Jongste zusje www.chrisros.nl was de eerste met wie ik skypte en ik moet zeggen dat het heel gezellig was! Ik wacht nu dus op verbinding met New York, dat zal er vast wel snel een keer van komen.

Het is wel lief dat de hier aanwezige jeugd (MeiMei en P) meteen allemaal raad geven als: geen rare dingen doen en niet met vreemden…. Nee, ik heb het heel beschaafd gehouden en ik ken mijn jongste zusje al haar hele leven:)

Geef een reactie

