Breien in?

 
Met het vrolijke vooruitzicht van de www.handwerkbeurs.nl/zwolle van vrijdag 25 februari t/m zondag 27 februari 2011 wordt het tijd om eens te bekijken wat ik allemaal ‘nodig’ heb. Ik wil nog wat breien voor de twee nieuwe meisjes in de familie en het nieuwe kereltje, mijn lieve collega J is zwanger van een meisje en vrienden van GèGè hebben een kleine babyboy, ik moet daarom in ieder geval op jacht naar babygaren. Voor mezelf wil ik in ieder geval het boek Purelife Autumn kopen, want daar staat deze prachtige jas in. Verder heb ik sokkenbreinaaldjes nummer vier nodig.

  Voor de rest is het daar in Zwolle gewoon inspiratie opdoen en het bewonderen van creaties van anderen. Natuurlijk is het ook altijd gezellig om Nederlandse www.ravelry.com leden te zien en te spreken.

Natuurlijk wordt er hier in Enschede nog gebreid, vooral in de auto, op weg naar oma, heb ik de kans om te breien aan sokken, een halve sok per rit is ongeveer haalbaar. Voor we naar Tokyo gaan moet ik nog maar eens informeren hoe het tegenwoordig gesteld is met de regels van de vliegmaatschappij, mag er alweer gebreid worden in het vliegtuig? Ik hoop het maar, dan heb ik tenminste iets leuks te doen tijdens de reis.

Hieronder volgt een kleine impressie van de breiwerkjes van januari 2011:

rare foto van de sokken voor JW
sokken voor JW
MeiMei met i-podhoody
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik ben nu bezig met een nekwarmertje voor de  Mini-Exchange van de Rowanleden op Ravelry, altijd spannend! Foto’s volgen.
 
 
 
 
 
   

 

 





 

Geef een reactie

