Vakantiebestemmingen

Een tijdje terug heb ik dit blog gevuld met plaatsen die ik ooit nog eens wil bezoeken. Onze grote droom van een reis naar Japan gaat deze zomer in vervulling omdat we naar Tokyo gaan.

Eigenlijk had ik niet zo’n lange lijst van wensplekken, maar er is er eentje bij gekomen: Huà en ik willen een keer naar Hawaii! Dit omdat we uit pure nostalgie hebben gekeken naar de nieuwe Hawaii 5 O en de prachtige opnames van strand, zee en binnenlanden zijn zo uitnodigend, dat Hawaii meteen met stip ons lijstje is binnengedrongen.

De nieuwe Hawaii 5 O is trouwens best leuk, niet meer, maar zeker niet minder. Ik ben wel benieuwd of er ook een nieuwe series van  Jake and the Fatman, een nieuwe Riptide of een nieuwe Magnum PI komen. Van mij mag Toppop ook meteen weer op de buis, een keer echte toppers in plaats van nog niet ontwikkelde talenten, die afgekraakt worden door vergane glorie.

Maar goed, Hawaii dus en dat naar aanleiding van een stukje jeugdsentiment. Het moet niet gekker worden 🙂

Geef een reactie

