Heroverweging?

De cijfers zijn nog niet bekend, maar het schijnt dat iedereen het tentamen 18e en 19e eeuwse literatuur heeft gehaald, dus ik ook. Dat betekent ook dat ik nauwelijks achterstand heb opgelopen. Ik moet alleen de opdrachten van Moderne Letterkunde nog afmaken en inleveren, ik heb wel alles gelezen 🙂 en ik moet nog iets Taalkundigs inhalen, daar moet ik eerst colleges voor volgen en die zijn pas aankomend voorjaar.

Dan blijven er alleen nog de laatste onderwerpen van dit ‘laatste’ jaar: de keuzemodule, waar ik praktisch alles van gelezen heb, het literatuuronderzoek en het grote P2 onderzoek. Toch nog maar even doorzetten en/of eventueel een ander voorstel doen voor de P2. Of misschien dit jaar de tentamens en de opdrachten nog en dan volgend jaar rustig onderzoeken?

Ik denk dat ik eerst maar even geniet van het feit dat ik dit maar weer mooi gehaald heb, morgen is er weer een dag.

Geef een reactie

