Wat brengt februari?

Er zijn een paar dingen waar we ons echt op verheugen: de Judo Grand Prix in Düsseldorf op 19 en 20 februari, de verjaardagen en ik heb nu al zin in de handwerkbeurs in Zwolle, die is van 25 t/m 27 februari in de IJsselhallen.

De maand begint zo rond valentijnsdag met de verjaardagen, dat betekent in ieder geval taart bakken. Lekker cheesecake of brownie, cake erbij en lekker soesjes. Het is natuurlijk niet zo heel goed voor de lijn, maar ja, MeiMei is ook maar één keer per jaar jarig.

Daarna gaan Huà en ik samen naar de Grandprix, waarschijnlijk nemen we lekker een hotelletje, hoewel de afstand ook best wel berijdbaar is. Maar er even samen op uit is natuurlijk veel fijner als je dat lekker op je gemak doet, bovendien zitten we de laatste tijd al vaak genoeg in de auto. We hopen daar in Düsseldorf spetterend judo te zien met heel veel Nederlandse toppers. Ik heb nog geen deelnemerslijst gezien, maar ik houd het in de gaten. Het lijkt me fijn om Henk Grol weer eens in actie te zien.

En dan de handwerkbeurs, lekker wolletjes kopen, ik ga eens bekijken wat ik allemaal nog wil maken en een verlanglijstje maken 😉

Geef een reactie

