Reistijd

Vier uur onderweg voor nog geen uurtje tentamen, gelukkig is er muziek om naar te luisteren. Op de heenweg nog heerlijk luidkeels meegezongen met Let it be van de Beatles en op de terugweg was er zowaar nog een interessante discussie op over psychiatrische patienten.

Natuurlijk hadden we wel meer tijd voor het tentamen, er stond twee uur voor. We kregen vijf vragen en na een uurtje had ik het alwel gezien. Ik was niet zo goed voorbereid dat ik bladen vol kon schrijven en alles met nog meer achtergrondinformatie kon onderbouwen, maar volgens mij heb ik op alle vijf vragen wel een een redelijk goed antwoord gegeven. Maar ja, als de docent een uitgebreid antwoord verwacht, dan heb ik daar niet aan voldaan, helaas, dan maar een herkansing.

Het rijden was trouwens wel heel relaxed omdat ik in erg leuk leenauto reed. Mijn Twingootje wordt getracteerd op groot onderhoud en omdat ik niet zonder auto kan, heb ik nu de beschikking over een Modus, echt heel leuk!

image

Geef een reactie

