Even bijkomen

Vanmiddag ben ik meteen uit school mijn bed ingedoken en ik ben pas weer wakker geworden toen MeiMei vroeg wat ik wilde eten. Zomaar lekker ruim twee uur geslapen, ik had het vast nodig.

Toch maar fijn dat het nu weekend is en dat ik nergens naar toe moet, geen leerlingen die op me wachten en geen docentenvergaderingen. Al het werk dat gedaan moet worden, kan gewoon thuis geschieden. Er is aardig wat werk blijven liggen en ik moet dit weekend flink aan de slag met het nakijken van de diverse proefwerken en natuurlijk moet ik nog iets doen voor het tentamen van aankomende woensdag.

Gelukkig gaat Huà met JieJie, MeiMei en schoonzoon naar oma, zodat ik ook echt met een gerust gemoed thuis kan blijven.  Oma ligt gelukkig niet meer in het ziekenhuis, ze is om te revalideren opgenomen in een verzorgingstehuis, daar zijn de bezoekuren niet zo heel strikt, zodat de visite ook best iets langer mag blijven.

Vanavond ga ik genieten van het even niets hoeven, lekker een stukje breien 🙂

Kleinzoon ziet het even ook niet meer..

Geef een reactie

