Glitterazzies

In de kerstvakantie heb ik voor MeiMei deze vingerloze handschoenen gebreid, heel handig om stijlvol te genieten van je koffie-to-go terwijl je ook niet hoeft hoeft te klungelen met je mobieltje; je hebt immers je vingers gewoon vrij om de nummers in te toetsen.

Het patroon, Readin Mitts van Janelle Masters heb ik gevonden op Ravelry en de wol, Regia X-mas, is gekocht bij Wolhalla. Ik heb trouwens voldoende wol over om nog een paar en misschien zelfs nog wel twee paar te breien. Dat ga ik ook zeker doen, want het is echt een lekker ‘snelklaarproject’.  Waarschijnlijk komen er ook nog wel Glitterazzies is andere kleuren, bijvoorbeeld in het zwart en dan met een mooi borduursel erop, lijkt me leuk.

Mijn linkerhand

Glitterazzies op de vloer

2 thoughts on “Glitterazzies

Geef een reactie

