Lekker bezig

Vanmiddag zou ik eigenlijk weer naar Groningen moeten, maar daar had ik helemaal geen tijd voor en ook geen zin in. Alweer zo’n eind rijden, ik heb genoeg andere dingen te doen. Volgende week heb ik een tentamen, gelukkig wel over een prettig onderwerp, literatuur van de 18e en 19e eeuw, waar ik best goed inzit, maar ja, je weet niet wat ze allemaal vragen en ik ben er de laatste tijd ook niet zo met mijn gedachten bij.

Toch heb ik vanmiddag gezellig met een paar boeken en naslagwerk op de bank doorgebracht en ik heb zelf het idee dat dit een betere tijdsbesteding was dan op en neer naar Groningen rijden.

Dit weekend ga ik er ook nog een paar oude boekverslagen van mij bij pakken en die nog eens vergelijken met de theorie. Natuurlijk moesten we ook Max Havelaar van Multaltuli lezen, ik ga ervan uit dat ik daar vorig jaar wel voldoende tijd aan heb besteed. Het was mijn ontwerp-opdracht en ik heb een mooie lessenserie bij dit boek gemaakt, compleet met internetopdrachten. Ik heb er alleen nog geen cijfer voor, dat is toch te triest voor woorden. Ik heb alles netjes op tijd ingeleverd en het enige dat ik weet is ‘dat iedereen het wel gehaald heeft’.  Nou, er zat zoveel werk in dat ik echt niet blij ben met een 5,5.

Maar goed, volgende week tentamen, eigenlijk heb ik best zin in. In het ergste geval is het een mooie generale repetitie en doe ik het over een paar weken, iets beter voorbereid, nog een keer 😉

Geef een reactie

