Stadsdichter gezocht

De inzending van de gedichten had voor 7 januari 2011 moeten geschieden, maar voor de eerste keer sinds de ‘oprichting’ van de Stadsdichter van Enschede  heb ik niet de behoefte gevoeld om mee te doen met de verkiezing.

Eigenlijk heb ik sinds ik gestart ben met de masteropleiding een enorm writersblock en hoewel mijn liefde voor Enschede nog steeds groot is, heb ik geen zin in het gedoe van een wedstrijd met een jury: over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Als ik een gedicht schrijf over mijn stad publiceer ik het gewoon hier, op mijn plek!

Geef een reactie

