Rustige zaterdag

Vandaag heb ik gelukkig rustig aan kunnen doen. Huà was op stap voor de judobond en aansluitend kon hij nog even langs het ziekenhuis, naar oma.  MeiMei heeft volgende week schoolonderzoeken, dus die was flink aan het leren en ik ben even naar Enschede geweest. Alles was heerlijk sneeuw- en ijsvrij, het waaide alleen enorm.

In de opruiming heb ik nog geluk gehad: een leuke jas bij Scooter (75% korting); flanellen dekbedovertrekken bij de Bijenkorf en een melkkannetje voor bij mijn kerstservies bij Villeroy en Boch. De plaatselijke middenstand en ik zijn weer dik tevreden. 🙂

Verder heb ik mijn cameraatje aan de praat gekregen en omdat we morgen niet naar Brabant gaan, neem ik dan de tijd om een paar foto`s te maken. 

Volgens mij is het een heel handig ding, waar ik veel plezier van zal hebben, niet alleen om breiwerk te fotograferen, maar ook om deze zomer de vakantie in Tokyo vast te leggen.

Geef een reactie

