Camera, toeters en bellen

Waar is de tijd gebleven dat je met een telefoon kon bellen en met een fototoestel plaatjes kon schieten? Ik had dinsdag een klein beginnetje gemaakt met het doorlezen van de gebruiksaanwijzing bij mijn Olympus cameraatje, maar dat viel nogal tegen. Er zit ook een cd-rom bij en die kan ik nog niet oploaden, ik werk op mijn notebook en die heeft daar geen mogelijkheden voor.

Behalve foto`s kan ik ook filmpjes maken met met mooie roze apparaat, als straks de accu is opgeladen en het chipje is geplaatst..

De eerste foto`s die ik dan ga maken zijn van breiwerkjes die al een tijdje af zijn, maar die nog niet gecatalogiseerd zijn. Het is best grappig om van alles een foto te hebben, het is jammer dat ik daar niet eerder mee ben begonnen, het zou een oeuvre zijn van ongeveer 40 jaar breien 😉

Misschien is het morgen zover dat de eerste foto`s gemaakt kunnen worden?

Geef een reactie

