Lekkere verrassing

Gisteravond is Huà weer thuisgekomen na een paar dagen werken/vergaderen in Brussel. Zelf kwam ik ook laat thuis, want woensdag is mijn collegedag in Groningen. Het was erg fijn om weer heerlijk samen thuis te zijn. Vooral omdat Huà nog even tijd had gevonden om een kleinigheidje voor de thuisblijvers te kopen.

Nadat hij in het begin van de week al gezegd had dat hij heerlijk ‘Moules frites’ had gegeten en dat het hotel erg goed was, had ik al helemaal behoefte aan Belgische chocola, dat Huà die ook mee had genomen voor MeiMei en mij, was dus een schot in de roos.

Het was ook niet zomaar chocola: kijk maar eens op www.neuhaus.be 

Lekker hè?

Een gedachte over “Lekkere verrassing

  1. Ja hoor, ook ik heb jouw blog gevonden en maar meteen je laatste berichtje gelezen. Leuk zeg!
    Ik heb je blog ook maar meteen bij mijn favorieten gezet, dus zal zeker regelmatig even komen neuzen.
    De Belgische chocolade zal vast goed gesmaakt hebben, neem tenminste aan dat die inmiddels op is.

    Groetjes,
    Anna Martijne

Geef een reactie

