Herfst, vakantie en hard werken

Het noorden van Nederland, deze regio, is nu toe aan de herfstvakantie.  Het weer doet er vrolijk aan mee, het waait en regent dat het een lieve lust is. Het liefst zou ik de hele vakantie lekker een beetje breien, een beetje lezen en gewoon een beetje aan klungelen, maar dat zal niet lukken. Er is teveel ander echt werk: schrijfwerk van mijn leerlingen nakijken, een nieuwe opzet schrijven voor mijn afstudeeronderzoek, MeiMei’s vest afbreien en iets nieuws op de pennen zetten voor het dochtertje van een collega van Huà. Voor haar heb ik gekozen voor het patroon Devon uit het boek Classic Babies. 

 Click to see the yarn

Maar eigenlijk heb ik niets te klagen, Huà heeft het veel zwaarder. Hij heeft geen vakantie en wil toch zoveel mogelijk de tuin aanpakken, natuurlijk geïnspireerd door alle tuinen die we in Engeland hebben gezien! Bovendien is de tuin ook wel toe aan een lekkere opfrisbeurt.

Dit blijft natuurlijk.

 

Ook de kikkers blijven welkom.
Dit blijft ook!

Het tuincentrum en www.bakkerhillegom.nl zijn erg blij met ons! En ik ben nu al nieuwsgierig naar de lentetuin.

Geef een reactie

