Grandprix judo Rotterdam

Dit weekend gaan Huà, MeiMei en ik weer eens lekker ouderwets judokijken. Dat is dit jaar niet erg vaak voorgekomen. Het mooiste toernooi van het jaar, het WK vond namelijk plaats in Japan, net iets te ver weg en bovendien niet te doen voor een weekend.

Gelukkig is er www.rotterdamgrandprix.com, deze week ga ik eerst lekker lezen of er nog favorieten meedoen, zoals bijvoorbeeld het team Venezuela, dan kan MeiMei de jaarlijkse groepsfoto nog een keer maken.

Volgens mij is de Nederlandse ziekenboeg goed gevuld, ik ben dus erg benieuwd wie er allemaal de mat opstappen.

Ik ga snel zelf even kijken.

Geef een reactie

