Moederdag

 

Ik hoop dat alle moeders lekker in het zonnetje worden gezet. Dat zal helaas niet letterlijk kunnen, want het is weer herfst hier in Twente.

De tuincentra hebben volgens mij goede zaken gedaan, want ik zag veel bossen bloemen door de straten lopen. Ik ben heerlijk aan het genieten van een rustige ochtend, een beetje boekverslagen nakijken, een lekker kopje koffie erbij en dan vanmiddag even naar mijn moeder. Huá heeft een judo-vergadering in het zuiden des lands en koppelt dit aan een bezoek aan zijn moeder. Iedereen blijFeest

Geef een reactie

