Gedichten op school

Gedichten, Poëzie en Semantiek staan op dit moment centraal bij de Masteropleiding. We hebben gedichten geanalyseerd en we hebben ons beziggehouden met betekenissen. Tijdens deze colleges kwam ook ter sprake hoe je deze onderwerpen betekenisvol kunt geven in de Tweede Fase.

Veel van die voorbeelden kwamen me erg bekend voor, favoriete sites en dichtvormen waar ik de leerlingen ook voorzichtig kennis mee laat maken. Doe maar dicht maar is bijvoorbeeld een erg leuke site om (les)ideeën op te doen.

We hebben het ook over de precies160 gedichten gehad. Een site die ik al een tijdje niet meer bezocht had. Te druk met andere dingen.. Ik ben nog eens op zoek gegaan naar inzendingen van mij, best leuk:

imageimage

Volgende keer weer meer.

Geef een reactie

