Het wachten waard

 De eerste drie cijfers zijn binnen: alledrie voldoendes, mooi meegenomen. De laatste waar ik nog op zit te wachten kan nog best die vette onvoldoende worden waar ik van gedroomd hebVerward
 
De cijfers zijn wel een beetje vreemd gevallen. Ik had gedacht blij en opgelucht te zijn op het moment dat ik wist dat ik die vakken gehaald had, maar ik was eerder moe en leeg. Het cijfer van Wereldliteratuur viel me zelfs enorm tegen. Dat was lager dan het cijfer voor Middeleeuwen en Romantiek, terwijl ik dat veel moeilijk vond. Als het andersom was, was ik veel blijer geweest. Maar dit is mooi binnen, eigenlijk loop ik nog steeds mooi op schema.
 
Voor de Ontwikkelingsfase heb ik ook een ‘stageplek’ gevonden, met een beetje goede wil kan ik dit jaar gewoon, net als alle medestudenten, netjes afhandelen en dan misschien volgend jaar toch maar een andere baan????

One thought on “Het wachten waard

Geef een reactie

