Voorjaarsvakantie

Vorige week hadden we lekker vakantie. Het weer was verschrikkelijk, nat en guur. Maar de gezelligheid was er niet minder om. JieJie had me uitgenodigd voor een gezellige middag; we hebben een leuke high tea gehad bij onze plaatselijke DE-winkel, we mochten onze theeglazen mee naar huis nemen en we kregen beiden ook nog een pakje thee mee. Omdat we met z’n tweetjes waren, hadden we mooi de tijd om bij te kletsen, iets waar we door onze studies niet altijd meer aan toekomen.

Woensdag was het een dagje Den Haag. MeiMei en ik waren vol goede moed vanuit Enschede vertrokken, maar na Hengelo liep de trein al goed vol, na Almelo was het zelfs zo druk dat ze nog een tijdje bij mij op schoot heeft gezeten, zodat een andere passagier ook kon zitten. Eenmaal in Den Haag was het leed snel vergeten, GèGè en JW hebben ons meegenomen naar vegetarisch eethuis Baklust, dat al lang op ons verlanglijstje stond. Het is een aanrader, heerlijke huisgemaakte taarten en smakelijke maaltijden. Zelf heb ik nog genoten van prachtige handgebreide kledingstukken die gedragen werden door andere gasten daar: één rood jongenstruitje en een damestrui met kabels over de mouwen..

Natuurlijk was er op zondag de De handwerkbeurs in Zwolle waar Gerda en ik ieder jaar naar toe gaan. Ook dit jaar was het weer een feestje. Gelukkig had ik net op tijd mijn jurk af en die had ik natuurlijk aan.breiwerk 183 

Van de restjes van de wol heb ik nog een leuke shawl kunnen breien.Foto0751[1] 

Vandaag was het allemaal weer gewoon werk, maar daar is niets mis mee.

Een gedachte over “Voorjaarsvakantie

Geef een reactie

