Lekker druk

Nu de tentamens Middeleeuwen + Romantiek en Wereldliteratuur achter de rug zijn, is het leven iets rustiger. Natuurlijk hebben we het nu gewoon lekker druk met allerlei andere dingen, maar het werken naar deadlines is voorlopig even van de baan.

Tijd om van andere dingen te genieten, zoals een voorstelling bezoeken van Jochem myjer, als je het hebt over lekker druk, deze cabaretier is het vleesgeworden ADHD. Veel van zijn grappen en grollen heeft hij, heel knap, een Twentse noot meegegeven,zodat ze nog grappiger waren. De zin: “Ik dacht dat het limonade was.” krijgt waarschijnlijk in ons gezin een geheel eigen leven.

image

Dit is wel een oud filmpje, maar het geeft een beetje een indruk……

Lekker druk ben ik op dit moment ook met een aantal breiwerken. Ik heb een beetje last van ‘starteritis’, ik wil met vanalles en nog wat beginnen, terwijl ik beter iets dat al op de pennen staat af kan maken.

Ik ga in ieder geval eind volgende maand naar de handwerkbeurs in Zwolle, nog meer wolletjes kopen om iets van te maken, heerlijk!

Geef een reactie

