Ook jammer

Ook jammer is dat we vandaag niet naar Rotterdam konden. Onze MeiMei is geveld door griep (Mexicaans of anderszins) en daardoor niet in staat om Linda Boers aan te moedigen. Linda stond vandaag op de mat tijdens de NK Dames Judo en haalde BRONS! Dat is een grote prestatie, vooral omdat ze judode met een gebroken middenhandsbeentje! Echt jammer dat we Linda niet vanaf de tribune hebben kunnen aanmoedigen.

 koksijde 020509 (26) Linda is hier in actie op de trainingsstage in Koksijde.

Verder is het natuurlijk jammer dat ik het tentamen Argumenteren niet heb gehaald, een vijf is niet voldoende. Ik vind het vooral jammer dat ik wel gegaan ben, hoewel ik wist dat mijn voorbereiding niet goed was, zonde van de tijd. Ik twijfel toch al aan die hele Masterstudie, de Tweede Fase lijkt me eigenlijk helemaal niets meer. Zo weinig tijd en zo veel te doen, dat maakt het Nederlands niet aantrekkelijker.

Gelukkig had onze JieJie meer succes, zij heeft haar tentamens heel goed afgesloten, gefeliciteerd, schat!chris en ad 004

2 thoughts on “Ook jammer

Geef een reactie

