Ik geef het cijfer……

Woensdag kregen we de opdracht van onze docente argumenteren en schrijfvaardigheid Josje Hamel om de afgelopen week een cijfer te geven en dat moesten we beargumenteren. Tot dat moment kreeg de week niet meer dan een 5,5 van mij. Ik vond het weer te koud, ik kon geen onderzoek verrichten in de bovenbouw omdat wij geen bovenbouw op school hebben en op dinsdag hoorde ik van het overlijden van Patrick Swayze en Keith Floyd.

Jennifer Grey (Baby) en Patrick Swayze (Johnny) in een scene van Dirty Dancingfloyd's chinaIk had dolgraag eens met Patrick willen dansen, maar dat komt er nu niet meer van. Dirty Dancing was de favoriete film van JieJie, we hebben er samen ontelbare keren naar gekeken en de soundtrack kennen we vast nog uit ons hoofd.

Keith Floyd, wat kan ik daar over zeggen, behalve dan dat Huá daar pas nog over geblogd heeft. Zijn mosselen, heerlijk! Ik hoop dat de BBC nog eens een kookserie van hem gaat herhalen.

Nee, ik vond het een tamelijk waardeloze week….

 

Maar, die avond na de pauze moest ik mijn cijfer wel herzien. Ik kreeg het prettige bericht dat ik met ingang van maandag een aantal vervangingsuren heb in een bovenbouwschool. Heerlijk, ik kan meteen in de praktijk gaan brengen wat ik leer en ik kan mijn onderzoeken echt uitvoeren. Dus de afgelopen week krijgt toch een ruime voldoende: ik geef een zeven. Knipoogje

3 gedachtes over “Ik geef het cijfer……

  1. Ik weet niet of de BBC een serie van Keith Floyd gaat herhalen, maar ik heb wel een aantal afleveringen van Keith and the world voor je? Keith and France, Keith and Africa, etc….

Geef een reactie

