Gelukkig

Alleen maar nette mensen

Eindelijk kan ik rustig verder met de studie.   De hele vakantie heeft de herkansing van het tentamen over de Gouden Eeuw als een zwaard van Damocles over mijn eerste graads aspiraties gehangen. Maar, ik heb het gehaald. Gelukkig wel, want ik heb heel erg van de colleges genoten en ik hou van het lezen van toneelstukken, waarschijnlijk omdat ik meteen de beelden al voor me zie.

Dat is soms ook wel erg onhandig, vooral bij een paar boeken die ik moest lezen voor Wereldliteratuur. De beelden bij bijvoorbeeld: Alleen maar nette mensen van Robert Vuijsje zijn niet allemaal even aantrekkelijk.

Ik heb Huá gevraagd dit boek ook eens te lezen. Hij vindt het wel humoristisch, terwijl ik het echt niet om te lachen vond, ik vond het echt om te huilen……

Misschien een typisch gevalletje Venus en Mars?

Geef een reactie

