Leuk, een cadeautje!

Ieder jaar doe ik mee met de Rowan/Ravelry-exchange. Dat houdt in dat je iets voor iemand anders breit en dat een ander iets voor jou maakt. Meestal doet de gulle geefster nog iets bij in het pakje en het is altijd weer een verrassing om te zien wat iedereen voor elkaar heeft gemaakt. Want de foto`s worden op Ravelry geplaatst.

Ik heb een prachtige gevilte tas gekregen van Jenny uit Engeland. In het pakketje zaten verder nog: hele mooie, zachte, met natuurlijke verf gekleurde wol; een portemonneetje en een appeltjesgroen notitieboek om gedichten in te schrijven.

 breiwerk 134

Ieder jaar kun je jezelf opgeven en dan krijg je een vragenlijst om in te vullen. Die vragen gaan over vanalles, van lievelingskleuren tot allergieën. Je kunt ook aangeven over je ver weg of dichtbij wilt geven in verband met verzendkosten. Ook de extra`s zijn geen verplichting, maar volgens mij doet iedereen dat.

Mijn pakketje is gisteren op de post gegaan en is nu onderweg naar…..

Als mijn ontvangster alles ontvangen heeft verklap ik wat ik haar heb gestuurd, maar hier is al een klein tipje van de sluier:breiwerk 129

Geef een reactie

