Dag één zit erop!

Morgenmiddag, na school, vertrek ik ook naar Rotterdam. Na het zien van Studio Sport vanmiddag heb ik er helemaal zin in! In de studio hadden ze niemand minder dan Mark Huizinga als deskundig commentator. Er werd helder en duidelijk commentaar geleverd bij de wedstrijden en Mark gaf al aan dat er waarschijnlijk wel over de nieuwe regels gesproken zou worden. Er waren veel (te veel) shido`s, die de vechtlust niet ten goede kwamen, jammer.

Ik ben benieuwd of dat ‘live’ in Rotterdam ook zo gevoeld werd, misschien dat Huá daar vanavond in de hotelkamer nog over blogt?  

Maar goed, morgen mis ik dus echt alle actie, `s morgens eerst les geven en dan vlug naar huis en dan hup de trein in, geen Studio Sport, geen radio, niks van dat al. Ik hoor het wel als ik daar aankom.

Natuurlijk neem ik een breiwerkje mee voor in de trein en voor op de tribune, maar vanochtend las ik in de krant ldat er in Almelo (het licht springt op rood en het licht springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen) een expositie ‘Tuttige breisels’ is. Deze loopt nog tot 31 oktober in het stadsmuseum, dat op zondag en maandag gesloten is. Ik ga er zeker een keer naar toe, dat zal wel op een zaterdag worden, of in de herfstvakantie, misschien wil Gerda wel mee.

breiwerk 105 Dit was géén breieninpeking, maar wel breieninrotterdam!

Geef een reactie

