De spanning bouwt op.

Morgen is het zover, de WK Judo in Rotterdam. Huá en MeiMei zijn al in de havenstad aangekomen en zijn de stad aan het verkennen. Ik moet eerst woensdag en donderdag nog werken, ik mis dus de opening en de lichtgewichten. Maar donderdag neem ik ook de trein en vanaf vrijdag kan ik ook gaan genieten.

Gelukkig doet Henk Grol ook mee, hopelijk heeft hij niet teveel last van zijn blessure en verrast hij vriend en vijand met een paar mooie ippons.

Of Elco van der Geest ook op de mat staat is nog niet bekend, het lijkt me wel leuk! Een andere (echte) Belg doet wel mee. Ik zag de naam Dirk van Tichelt gelukkig ook op de deelnemerslijst staan.

Die kennen we nog van vorig jaar uit China. Ik ben benieuwd of hij zijn fans met de leuke shirts ook weer heeft mee genomen.

We hebben trouwens nog een deelnemer die we kennen van de Nederlandse kampioenschappen: Dogan Tekin! Hij komt uit voor Turkije. Toch fijn dat hij er ook bij is.

Morgen begint het…

Geef een reactie

