Lekker lezen?

Voor de mensen die zich afvragen wat ik zoal heb gedaan op de momenten dat man en dochter aan het trainen waren: ik heb lekker gebreid en gelezen. Net voor we weggingen had ik bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal heerlijk zachte Alpaca Soft gekocht. Die hadden ze in de opruiming, ik had twaalf bollen die ikvoor 45 euro mee mocht nemen,de normale prijs is 7 euro per bolletje. Ik had er een leuk patroon bijgezocht en op het terrasje bij het kippenhok ben ik lekker opgeschoten.

image Dit is het patroon, de Snug jacket. Hij is helemaal klaar en vandaag heb ik er knoopjes bij gekocht.

 PICT1540 PICT1539

Zoals je ziet heb ik gekozen voor een andere kleur dan het voorbeeld. Deze kleur heet Delft en past bij veel van mijn kleren. Tijdens de heen- en terugreis heb ik nog bijna een paar sokken afgekregen, al met al een productieve vakantie, wat het breien betreft.

Verder moest/mocht ik voor mijn studie alvast inlezen voor het vak Wereldliteratuur. We hadden van Coen een lijstje gekregen met daarop een wat vreemde combinatie. Ik heb nog niet alles gelezen, maar er waren prachtige boeken bij (Juni en De morgen loeit weer aan). Helaas waren er ook boeken bij waar ik de schoonheid niet in kon ontdekken. Ik zit me nog te beraden over hoe ik hier een soort recensie kan schrijven, maar als ze niet verplicht waren, had ik ze zeker niet uitgelezen!

Alleen maar nette mensenElementaire deeltjesDe morgen loeit weer aanJuni

Bij thuiskomst wachtte onze MeiMei trouwens nog een aangename verrassing, ze had een I-pod gewonnen! Als ze (wij dus) haar NS-kaart voor een bepaalde datum aan zou vragen, maakte ze hier kans op. We hebben de aanvraag daarom maar meteen ingestuurd. De bofkont is er natuurlijk heel erg blij mee.

Een gedachte over “Lekker lezen?

Geef een reactie

