Zomerzon

Het is zomerZon Maandag heb ik genoten van een dagje Utrecht, lekker slenteren langs de gracht, rondneuzen in de kledingzaken, genieten van een ijsje, lunchen bij De Bijenkorf. Gelukkig hadden mijn twee favoriete winkels (Laura Ashley en Noa Noa) nog luchtige zomerkleding, in de opruiming èn in mijn maat.

Vandaag krijg ik visite, een paar collega`s komen gezellig kletsen over vanalles en nog wat, misschien zelfs wel over school! Daar valt genoeg over te vertellen: de eeuwenoude noodbouw ligt eindelijk voor de vlakte en hopelijk beginnen we het nieuwe schooljaar in de nieuwe noodbouw..

Natuurlijk heb ik gezorgd voor iets lekkers erbij: caramelbrownies en baked-raspberry-cheesecake!Verjaardagstaart

Verder zijn we bezig met alles klaar te leggen voor de vakantie: wat moet er mee en wat niet. In ieder geval: judopakken! luchtige zomerkleding en iets warms voor als het koud wordt. Voor Eurodisney iets makkelijks en voor bij het zwembad: badkleding. Vroeger (!) hadden de kinderen speciale truien voor mee naar Disney.disney2 disney1 Ik denk niet dat MeiMei dat weer aan wil. Gelukkig vindt ze het pretpark zelf nog wel heel erg leuk!

Geef een reactie

