Lekker Lang Licht

Zo langzamerhand wordt het gelukkig weer steeds lichter. Ik kan langer genieten van de dag, zonder het dat ik het gevoel heb me te moeten ingraven onder warme dekens. Nee, dit natuurlijke (zon)licht doet wonderen voor mijn productiviteit.

Ik ben voor mijn masteropleiding goed aan de gang. Behalve dat ik alles tot nu toe nog heb gehaald, ben ik nog bezig met twee onderzoeken. Gelukkig mogen we veel dingen in tweetallen doen en dat gaat gelukkig goed. De samenwerking tussen mijn collega en mij verloopt goed. Het enige dat ik wel lastig vind, is dat we afhankelijk zijn van andere scholen. Docenten zijn meestal nogal druk. De continuïteit in mijn afspraken op mijn oude school is daar een beetje door in het gedrang geraakt. Maar goed, hopelijk gaat het maandag wel door en kan ik weer een aardig gat slaan in het onderzoekswerk.

Meer licht is ook goed voor het breiwerk :

image

Dit jurkje heb ik gemaakt voor het dochtertje van Kim, de oppas van onze Kleinzoon. Ik hoop dat ze het leuk vindt.

En morgen is het Moederdag!

 

Geef een reactie

