Grenzen verleggen?

Gisteren schreef Huá al over Mike, die we erg missen, maar die in zijn leven een voorbeeld was voor velen. Hij was iemand die het beste uit zichzelf wilde halen en die anderen inspireerde dat ook te doen. Volgende week dinsdag verleg ik weer een persoonlijke grens: Voor het eerst ga ik voorlezen tijdens een proza-avond van Boekhandel Broekhuis te Hengelo. Geen wereldreis of marathon, maar toch weer een stapje verder zetten.

Boekhandel Broekhuis organiseert vaker dit soort avonden onder de naam: ProzaProeven. Luchtige voorleesavonden die musicaal omlijst worden. Het lijkt me spannend en leuk. Ik ben wel benieuwd of er nog collega`s komen, want  het stond wel vermeld op het whiteboard in de koffiekamer.

In de vakantie gaan we ook nog echt over de grens: MeiMei`s trainingskamp in Koksijde zit er weer aan te komen. Dit keer ga ik ook mee, lekker genieten van het strand en het mooie weer dat ons beloofd is. Natuurlijk neem ik wel wat boeken mee, ik ben nu net begonnen met de Gouden Eeuw en daar moet ook het nodige voor gelezen worden!

Foto0148Brochure Koksijde-Oostduinkerke 2009

Maar eerst loopt Huá de Marathon in Enschede:

Veel succes, schat!

Geef een reactie

