Gelukkig!

 

    

Gelukkig is mijn patroon goed ontvangen bij de Sokketiers. Op Yahoo wordt het zelfs een ‘kinky’ patroon genoemd. Iemand anders heeft zelfs een gedeelte van mijn inleiding bij het patroon overgenomen op haar webstek. Een voorbeeld dat ik hier maar even volg:

We starten de sok met een boordje dat iets wegheeft van de waterdruppels die opspatten als je de zee in rent. Om je enkels ontdek je later de luchtbellen die omhoog borrelen en om je voet zie de de sporen van het water dat zich terugtrekt naar de zee.

sokje 4

Het blijkt wel dat een teenloze sok een ‘vreemde’ sok is, maar daar heb ik in het patroon al op geanticipeerd door een paar suggesties voor veranderingen te doen. Zelf heb ik in de ontwerpfase deze sok nog gebreid volgens ongeveer het zelfde principe, maar dan met zonder spetterboord en met een gladde voet (inclusief teenstuk).

sokje 3  

Het is erg leuk om hier, op Ravelry en op Yahoo de commentaren te lezen, wellicht nog eens een ander patroon?

Maar voorlopig eerst maar even genieten van het paasweekend, namens ons: Vrolijk Pasen:

 

Een gedachte over “Gelukkig!

Geef een reactie

