Mijn eigen sokken!!!

Vorig jaar vroeg Jo An van Wolhalla aan mij of ik wilde proberen om sokken te ontwerpen voor de nieuw op te richten Nederlandse sokkenbreiclub Sokketiers. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn eerste eigen ontwerp dat onderweg gaat naar de medeleden SokketiersFeest. Het was zó leuk om te doen en het is helemaal fantastisch om het pakket zelf ook thuis te ontvangen (ja, ik ben ook lid van de club), ik ben ook erg benieuwd hoe men het vindt! Verrast

_sokje 2 sokje 4

Ze zijn in ieder geval heel erg geschikt voor de zomer en passen zelfs bij teenslippers!

 

4 thoughts on “Mijn eigen sokken!!!

  1. @ Ada en Hannah: Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ben erg benieuwd naar jullie Trevisokken. Ik heb op Ravelry zelfs al iemand gezien die het patroon om wil vormen tot een soort polswarmers. Die lijken me ook heel erg leuk. Het hele ontwerpgebeuren was heel spannend om te doen en het is fijn om te zien dat het zo prettig ontvangen wordt.:)

  2. Fantastisch ontwerp. Vind het heerlijk om met kraaltjes te breien. Vermoedelijk zal ik er wel een teen aan maken maar dat mag de pret niet drukken. Groetjes Adahttp://blog.adavaniwaarden.nl

Geef een reactie

