Ik wil zon!!

Nog steeds zit ik, als ik op mijn studeerkamer zit, met de daglichtlamp aan. De lente laat nog steeds behoorlijk op zich wachten, hoewel Huà al een behoorlijk gebruind gelaat heeft. Dat rennen van hem door weer en wind zal daar wel mee te maken hebben.

Helaas, ik moet het nog steeds kalm aan doen en ik ben daarom maar rustig aan het fietsen op de hometrainer en ja, die staat binnen, dus geen echt daglicht.

Hopelijk hebben we deze lente en zomer lekker weer en kunnen we voluit genieten van bijvoorbeeld dit zwembad dat hoort bij het appartement op Île d`Oleron:

image

Normaal gesproken slapen de judoka`s in een jeugdherberg of iets dergelijks, dat is altijd heel gezellig, maar na het zien van deze foto lijkt het MeiMei toch ook wel heel erg leuk om bij haar ouders in het appartement te logeren.

Moet je je voorstellen: zon, zwembad…….

One thought on “Ik wil zon!!

  1. Tsja, je moet toch iets overhebben voor je kinderen… Toch leuk dat jullie zo\’n simpel appartementje hebben genomen om daar te kunnen zijn.. Nee, zonder gekheid, het lijkt me een heerlijk plekje om even lekker de batterij weer op te laden…..Alvast veel plezier….

Geef een reactie

